Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

gaaaaaaaaaaaah.

Av julia lundberg - 20 januari 2008 23:32

hade nyss skrivit en lång "bloggning" men den chípsade jag bort på nått vis.. aja, jeppe sov här i natt, trevligt. vi såg på tomten är far till alla barnen igår när han kom. men vi skämdes så mycket över "sara" i filmen så vi bytte till stighelmer, han måste vara bäst! efter en stund på filmen började jag höra lite grymtningar, då förstod jag att jeppson slocknat. så stängde jag av tv;n, men det är ett jätte störigt ljus på den, om man bara stängt av på dosan......... somnade efter mycket om och men. vaknade vid halv ett, ett imorse när mormor kom och väckte oss, sällan. Jeppe drog väl vid halv två någongång, och jag packade tränings grejer och pappa skjutsade in mig till marre. vi gick ner på stan och käkade subway, vilket var väldigt dumt! de kändes ju iallafall när vi hade löpning på träningen :) hehe. måste börja äta bättre jag. ifall man ska komma i bikinin till sommaren, de börjar ju som tur är närma sig. är väldigt less på vintern nu. det enda positiva är nog julafton och vemdalen. :s med sommaren är allt bra =D

imorgon är det måndag och ytterligare en jobbig skol vecka att ta sig igenom, och speciellt jobbig kommer den bli nu när vi har gått in i en ny period, och med det innebär nytt schema, inte alls lika skönt som de förra. men tisdagar och torsdagar är bra, sovmorgon till 12.40 :) jaja, nu ska jag titta på andra avenyn sedan sussa...

jag har sagt de förut och jag säger det igen, snälla snälla ni! jag vill varken ha era kommentarer eller er tyckan på något vis. det är så onödigt, jag är jag, och de kan ni inte ändra på. sedan vet ju inte jag vad ni saknar, men jag kan nog inte ändra på de. så behåll era spydiga meningar till något vettigare! :) eller better up, sluta läs min blogg!

puss, ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

=)

Av julia lundberg - 17 februari 2008 15:18

har nyss vaknat nästan =) skönt.  nu väntar jag på att mormor ska komma och hämta mig.. ska ut och gå.  skola imorgon, buu, orkar inte kliva upp! börjar bli lite skol less. men det är ju ingen idé, en evighet kvar ändå.. ikväll ska jag mysas lite med...

Av julia lundberg - 2 februari 2008 15:32

hejhej, sitter hos mormor.. mår inge bra.. har inte ens lust att skriva heller.. är irriterad på den person som inte förstår svenska, och kan sluta kommentera.. jag vet vilken du är, och de tack vare min vän som är din vän, som berättade det. så du g...

Av julia lundberg - 30 januari 2008 21:13

skolan drog igång 08.10 imorse, jag önskade att jag varit sjuk imorse! hade ont i hela kroppen för att jag var såååå trött.. det gick långsamt som aldrig förr, men till slut var det dags att gå hem! uuuuber skönt.. efter skolan kom mamma och hämtade ...

Av julia lundberg - 27 januari 2008 20:16

nyss käkat middag, jätte gott! till förrätt hade mamma gjort skagen toast mums.. sedan till varmrätt blev det kött och frittar! (Y)  till efter rätt fick vi maränger vaniljglass bananskivor och choklad sås =D=D de var så sjukt gott. godaste på länge ...

Av julia lundberg - 26 januari 2008 13:18

har inte bloggat på några dagar nu, orkar nog inte :s har iallafall blivit sjuk, självklart! har väntat på det hela veckan. men spela roll, ikväll har jag inte tid att vara sjuk.. sitter hos marielle nu, vi har egentligen träning ute på nordic, men t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards