Alla inlägg under december 2007

Av julia lundberg - 25 december 2007 00:35

ännu en jul avklarad! skönt, men lite tråkigt.. vill öppna mer paket juuu:( haha. aja, men de var en helt ok jul! med hela stora släkten, och dom ska sova här, så vi får väl se hur många timmars sömn jag åtsakommer inatt=) fulla och glada fastrar&förbröder, kusiner osv :p hehe. Jag fick fina julklappar iallafall, nu fattas bara mobilen som pappa lovat att köpa i mellandagarna =) sen så e jag nog nöjd i en vecka eller två :D uffa, hemska unge. Nä, nu orkar jag inte skriva mer här iallafall, ska gå och umgås.

Hoppas alla har haft en bra julafton, puss o kram!


vi ska alltid vara vänner du och jag, jespher! du betyder mycket för mig..

Av julia lundberg - 24 december 2007 01:13

då var det dags, julafton i år igen.. jag har nyss legat och kollat på veckans sista avsnitt av andra avenyn, leo ligger bredvid o snarkar.. hehe, jag har tagit sikte på alla julklappar, ovanligt många under granen i år :sss men det är ju egentligen bara roligt. hoppas det är bra saker bara! =) den där tanken om att mamma skulle ha fått för sig att köpa massa kläder skrämmer mig lite, men vi får hoppas att hon skippat de i år ;p haha! förövrigt så var jag och leo på ikea idag, vi köpte en till julklapp åt mamma, och en åt farmor! Pappas blev klara igår, han ska få en skjorta och ett par jeans från JC. lite modern kan han också få vara :) Mamma ska få en tunika, en jacka och ett martix schampoo som hon ville ha ;) åt leo har jag köpt ett par BjörnBorg kallingar, som han önskade sig av mig =) heh, william får likadana.. (fantasilöst, men de duger) Mormor ska få Kaylie Minouge parfymen och ett par skor från tantaffären Ecco. Morfar får parfym och duschgelé samt en tröja;p  så till slut ordnade jag alla julklappar, men malin har mest lyyyyx, hon får tröjan som jag ville ha själv egentligen, kan tipsa om den btw! ceris rosa peak performance, munkjacka, ruskigt sköna och snygga! hoppas hon blir glad då iallafall! Imorgon bitti ska jag åka upp på farfars grav och göra lite julfint, dvs, sätta en ljung där, och tända 5 ljus:) så de lyser ordentligt. Jag saknar honom väldigt väldigt mycket, och det känns konstigt. även fast det gått mer än ett år nu.. Sedan bär det av vidare till mormor för mat och paket.. runt halvsex ska vi hem hit med allihop, och då kommer även hela släkten på pappas sida.. :) roligt roligt! då blir det förmodligen mer mat och mer paket ;) nu ska jag krypa ner och försöka få mig lite sömn så att jag är pigg och glad imorgon! 

Ha en trevlig jul!    


 over and out. julia!

Av julia lundberg - 22 december 2007 00:07

snart julafton, iiiiiiiih förväntans full som ett litet barn =D ahja! nu sitter jag bara rakt uppochner, hoppas på att få mig lite sällskap, men det sällskapet lär inte komma än på ett tag.. dumma unge! Mamma, pappa, Jocke & Leo sitter och spela monopol, vilket inte faller mig i smaken precis. Så jag har lirat lite gh och slagit in julklappar. duktigt jullan! imorgon ska jag upp runt halv tio, ska på ikea med mamma och mormor, handla klart alla klappar. och försöka hitta något att ha på mig på julafton. :/ blir nog svårt. får låna något härk av mami.efter ikea ska jag sola, sen blir det partajjjjjjj! hoppas de blir roligt bara :) men det tvivlar jag inte på.. Nu ska jag gå och tigge lite snurre av leo, han har fem dosor den lilla skithögen :s huahua. sen ska jag lära mig spela pokeeeeeeeeeeer.


le som om du menade det..

och jag försökte le, precis som om jag hade menat det.

allt det där bara för dig.. jag har iallafall bevisat för mig själv, hur godtrogen jag kan vara en annan människa.. men det sägs att det är dem man minst anar. jag trodde jag skulle få ge dig mitt hjärta, jag hann rädda mig själv innan det var försent, som tur är.. idioti idiota.

Av julia lundberg - 21 december 2007 11:29

var på skolan vid nio tiden, vi skulle se på esternas julshow, riktigt bra tycker jag! det är modigt att våga bjuda sådär på sig själv :) Nu väntar jag på Sandra som ser samma show, vi ska in på stan óch shoppa lite julklappar. har bara bestämt några, Leo ska få en stocksnus.. Malin ska nog få ett halsband, mamma ska få en tröja, och pappa får kallingar ;) haha! Eija&Micke ska få trisslotter :) mormor och morfar får en snäll Julia. Och farmor får med mig till kyrkan! :p har lovat henne det. då kan jag ju passa på att be om förlåtelse för mina synder ;) ha ha ha! Nu hoppas jag att sandra är klar snart. och pappa det sötnöten ska betala sin egen julklapp, har inte så mycket kvar av studiebidraget. huh:(  jag hoppas iallafall att jag får vad jag önskat mig i julklapp, annars blir jag besviken. (som alla andra år i princip) men jag ska försöka att inte vara så otacksam hela tiden. det är väl tanken som räknas..(?) eller nått sånt.. inte vet jag. aja, min snus är snart slut, och bara tanken gör mig förtvivlad :P haha. ska nog sluta efter nyår, så blir alla nöjda och glada.... från det ena till det andra, så har jag smält min "förlust" och lever livet som aldrig förr. Bara så (du) vet, det är dig de e synd om :) På lördag lutar det åt fest, skojskoj! nu ska jag kila och sätta mig i soffan, ha en trevlig jul allesammans. så hööööörs vi.

Kiss 'n hugs.

Av julia lundberg - 20 december 2007 20:38

ja, det kan man lugnt säga!! idioti idiota... ikväll ska jag äte på max, gott gott. skolan idag var förbannat onödig, vi kom dit sen skulle vi fika och sedan gå hem. Men jag o matilda stannade och kämpade lite med ett arbete. riktigt bra tycker jag!! jaja, jag har bränt mig som aldrig förr. det sticker i hela kroppen, dö hemskt!! jag hatar solarium, och ingen bryr sig om att det här kan vara slutet.. på tal om slut, så blir jag mäkta irriterad när folk snackar så mycket, och sedan helt plötsligt bara tystnar. hmm, men vilken tur då att det inte är mitt problem, för jag har avslutat det där nu. och jag slipper ju ångra mig =) he he! strunt samma, nu gör det ont på brännan också vill bara bada i is.......... sjukt jobbigt, får nog hudcancer efter detta, som mamma sa att jag skulle få.... blir jätte rädd, men det är ju tur att jag har mamma då, min största trygghet =)=)=)=)=)=)=) Nu ska jag titta lite på tv, och vänta på skjutsen.


Jag älskar dig pappa, det ska gudarna veta!

Av julia lundberg - 18 december 2007 14:18

kom hem för ett tag sedan. har varit i skolan, men de va en relativt lugn dag =) började halv tolv, och slutade tjugo i två. Så jag, mamma och malin for och handlade lite då jag slutat, dom hade varit och köpt massa julklappar till mig =D=D söta dom é! Nu har jag plockat ihop lite i köket, och börjat med maten. ska slå igång en tvättmaskin sedan också.. På torsdag ska jag och pappa titta på en grej :D:D:D:D:D:D:D jätte glad, verkligen jätte glad. hoppas pappa litar på mig så pass mycket att jag får göra detta nu då.. aja, ett stoooort PLUS till matilda idag också, som jobbade stenhårt med vårt arbete på BKF:n jätte duktigt gomman!!

jag borde bli filosof eller något........ tänker på saker jag inte vet något om, som i sin tur bryter ner mig, och saknar saker jag aldrig haft.. helt sjukt :s jag vill ha dig här. hejdå.

Av julia lundberg - 17 december 2007 09:03

sitter på datakunskapen nu, har kudden kvar i ansiktet :):):):):) jätte roligt, nää! vaknade tio i sju, så de blev bråttom, rod hetsar för allt och jag vill bara dra täcket över huvudet och sova vidare. men sen så kan man ju ha någon som pratar i sömn bredvid =D hehehehehehe! inte heller roligt. jaja, skit mat på skolan idag också, som vanligt dvs.  matilda sitter och hatar alla, och jag tål inte folk längre. Frida sliter på med datakunskaps provet, och alla andra är skitsura! men vare nått jag sket i så vare de (; är ändå så lessss på skolan!! och sen förstår jag mig inte på feminister, men det e ju en annan femma.  god morgon&sov gott        hejjjjjjjj.

Av julia lundberg - 16 december 2007 15:17

en rolig, men jobbig helg! fredagen vill jag inte prata om=)  men igår for jag till roten runt sju tror jag, efter de gick vi in till Huss. Bara massa pojkar där, men de gick ju bra.. Huss bjöd mig på cider, mumms! men det var de enda jag drack också. Mådde inte så bra från fredagens bravader! (=P) Vi hamnade ute ett tag, efter att alla inte gick ihop så bra. Efter ca. 40 minuter gick vi till Seanälskling, bara satt och satt och satt. jag skulle ju in på max, men min skjuts hade ju fastnat med röven i toalettstolen:) Så jim fick ställa upp, fint gjort de! (Y) Så vid 02.40 kom han och hämtade mig hos sean. jätte hungrig och jätte trött! men jag var nöjd att jag fick äta iallafall! från det ena till det andra, så var kalle ganska arg en stund igår, men det var inte så konstigt(!!) förstår inte hur vissa tänker..

Just nu sitter jag och tuggar is, funderar lite.. efter det ska jag basta osv.  HEYDÅ!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards