Direktlänk till inlägg 18 januari 2008

vilken häärlig dag!

Av julia lundberg - 18 januari 2008 20:43

blev äntligen klar med min bild! rätt ok faktiskt..  idag efter skolan åkte jag in till stan och mötte marielle och tova :) trevligt trevligt.. vi gick på subway och käkade, efter det gick marre iväg och vi kunde börja handla allt inför marres födelsedags kalas! :D gud vad roligt det kommer bli. just nu sitter jag hemma hos marre, med linda tova & caroline. Marre herself är och firar en kompis någonstans. vi har äntligen kommit igång med planerna inför cypern resan i augusti också. tror jag längtar ihjäl mig snart =D vi ska snart fixa naglarna. härligt, just nu ser mina händer bedrövliga ut!!!!!!! ufffffa. shoppade lite idag också.. blir så arg över att mina pengar inte kommit in på kontot än, men på måndag hoppas jag att jag får dom. har sett ett par jeans jag tror jag ska köpa iallafall, var ett tag sedan jag införskaffade ett par sånna :) guud va tova pratar, får skavsår i öronen :) hahaha. nerå sötplopppppan! nu ska jag inta position så att dom får fixa myyy nails ;) see you next weekend! kiss 'n' hugs,

ciao.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

=)

Av julia lundberg - 17 februari 2008 15:18

har nyss vaknat nästan =) skönt.  nu väntar jag på att mormor ska komma och hämta mig.. ska ut och gå.  skola imorgon, buu, orkar inte kliva upp! börjar bli lite skol less. men det är ju ingen idé, en evighet kvar ändå.. ikväll ska jag mysas lite med...

Av julia lundberg - 2 februari 2008 15:32

hejhej, sitter hos mormor.. mår inge bra.. har inte ens lust att skriva heller.. är irriterad på den person som inte förstår svenska, och kan sluta kommentera.. jag vet vilken du är, och de tack vare min vän som är din vän, som berättade det. så du g...

Av julia lundberg - 30 januari 2008 21:13

skolan drog igång 08.10 imorse, jag önskade att jag varit sjuk imorse! hade ont i hela kroppen för att jag var såååå trött.. det gick långsamt som aldrig förr, men till slut var det dags att gå hem! uuuuber skönt.. efter skolan kom mamma och hämtade ...

Av julia lundberg - 27 januari 2008 20:16

nyss käkat middag, jätte gott! till förrätt hade mamma gjort skagen toast mums.. sedan till varmrätt blev det kött och frittar! (Y)  till efter rätt fick vi maränger vaniljglass bananskivor och choklad sås =D=D de var så sjukt gott. godaste på länge ...

Av julia lundberg - 26 januari 2008 13:18

har inte bloggat på några dagar nu, orkar nog inte :s har iallafall blivit sjuk, självklart! har väntat på det hela veckan. men spela roll, ikväll har jag inte tid att vara sjuk.. sitter hos marielle nu, vi har egentligen träning ute på nordic, men t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards